just me caroline

Alla inlägg under mars 2010

Av Caroline Andersson - 31 mars 2010 19:30

Sitter i mitt rum just nu och väntar på att maten ska bli klar! Har nästan packat klart inför morgon dagen, åker ju till Växjö. Dagen har väl varit sådär inte den bästa. Åkte hem från skolan pga huvudvärk och när jag kom hem så somnade jag i soffan. Men nu är typ maten klar så nu ska jag käka sedan ska jag plugga till provet som är imorgon, Önska mig lycka till!  KRAAAAM  

  

Av Caroline Andersson - 30 mars 2010 20:12

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, ska försöka göra klart min teknik uppgift.

Det är min mamma som får mig att göra de, ett stort tack till henne för att hon säger att jag är duktig och att jag kan om jag vill!  

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA  

Av Caroline Andersson - 30 mars 2010 15:52

Jaha ännu en dag i skolan och inget gjort så trött på de! Nu sitter jag hemma och tråkar. Idag så är det ingen träning skönt men skulle ändå vilja spela och träffa kompisar. Men nu när jag inte har något att göra så ska jag passa på att vila lite, senare kanske jag sätter mig ner och pluggar lite... fast just nu vill jag bara skita i skolan! Det går så sjukt dåligt för mig.  

     



Av Caroline Andersson - 29 mars 2010 22:26

Träningen gick väl så där inte den bästa. Men nu ska jag krypa till sängs och titta på film, God natt  


Bjuder på en bild på mig och lilla Evelina, bilden togs på big mac.

  

Av Caroline Andersson - 29 mars 2010 16:59

  

Idag så var det ju skola lika segt som vanligt får ingenting gjort...

Gick på en bild föreläsning och en kemi/fysik föreläsning sen var skoldagen slut. Tog bussen hem och jag säger bara roligaste bussresan HAHA ni som var med vet varför. Nu så ska jag sätta på mig tränings kläder sedan drar jag och tränar!

Ciao  

Av Caroline Andersson - 29 mars 2010 12:09

Hejsansvejsan! Sitter här med Evelina och flickorna. Vi gör ingenting bara i skolan http://meliin.webblogg.se  hon började blogga igår klicka och titta!

pusspuss  

Av Caroline Andersson - 28 mars 2010 20:27


Har lagt in nya låtar på ipoden nu plus lite bilder. Nu ska jag strax gå och möta upp Mikaela och få min plånbok glömde den i hennes jacka från igår. puss




Av Caroline Andersson - 28 mars 2010 10:33

Godmorgon! Sitter i soffan nu med mina systrar. Idag så ska jag hem till pappa han fyllde ju år i tisdags så idag kommer faster och kusinerna dit.

Nu så ska jag hoppa in i duschen, puss!

 

Wilma just nu så göllig  

  

Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards