just me caroline

Alla inlägg under maj 2010

Av Caroline Andersson - 29 maj 2010 16:35

Äntligen klar! Har setat på golvet u ungefär en timme och bara kollat i gamla tidningar och klippt ut bilder, kilppte ut crika 40 bilder.  Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha dem till kanske ska fixa lite lådor med bilderna.


  


  

  

Av Caroline Andersson - 28 maj 2010 21:09

Sitter hemma och väntar på Diana och Martin som ska komma hit, vi ska titta på film och spela kort! Dem har vart på ica och köpt lite gott till kvällen. Annars så har jag precis ätit tacos med familjen och det var lika gott som vanligt. Hoppas ni får en underbar kväll. kram från mig

 

Hittade denna bild på datan...

Syster, kusin Moa, Kusin Ebba och jag med det ljusa håret! Söta tjejer

     

Av Caroline Andersson - 27 maj 2010 21:39

Imorgon är det fredag så jävla skönt! Har tyvärr inga speciella planer så jag tar dagen som den kommer. Imorgon ska jag göra sjukt mycket i skolan men får se om jag hinner med allt, jag bryr mig nästan inte nå om skolan nu det enda jag tänker på är att det snart är lov! BARA TVÅ VECKOR  


En bild på min syster Melina och min hund Balder

  

Av Caroline Andersson - 25 maj 2010 22:10

Den här dagen har varit väldigt lång och tråkigt, varför måste varje grå dag vara lång? Varför kan inte en bra och en solig dag vara lång? Aja var allafall i skolan och det var väl sådär gjorde inte så mycket... vilket innebär att jag får pluggat dubbelt så mycket imorgon. Efter skolan tog jag bussen hem och sov fram till klockan sex sjukt skönt och när jag vaknade tog jag cykel och mötte upp Diana och Martin på centrum. Har precis fixat praoplats, ska praoa med min faster i köping som jobbar på Getrag. Så nästa vecka kommer jag bo i köping hela veckan.      Puss och Kram

Av Caroline Andersson - 24 maj 2010 22:16

Kom precis hem från att har vart ute med Diana bästavän. Vi satt och prata om allt sen hittade vi en boll vid en lekpark då började vi spela lite fotboll, Vi hittar verkligen alltid på något skoj, vi har alltid roligt tillsammans!


HON ÄR MIN BÄSTAVÄN

 

  

Av Caroline Andersson - 24 maj 2010 17:35

Blir ett kort inlägg nu... har jätte ont i huvudet känns som om att min hjärna ska hoppa ut från ögat. Skolan gick ganska bra idag, kom hem halv tre ungefär då och har pluggat sen dess tills nu. Nu ska jag lägga mig och vila lite och hoppas att huvudvärken går över...

Av Caroline Andersson - 23 maj 2010 22:27

Idag kom storasyster hem från pappa. Vi hade lite roligt med kameran och så.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket har bara vart hemma och tagit det lugnt. Imorgon är det dags för skola igen och det är ju inte precis det roligaste...         

Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards