just me caroline

Alla inlägg under juli 2010

Av Caroline Andersson - 31 juli 2010 16:00

Kom precis hem från stan var där med Diana hon köpte lite grejer men jag höll kvar pengarna. Nu sitter jag bara hemma och lyssnar på musik och så fortsätter väl dagen också...

  

Av Caroline Andersson - 31 juli 2010 11:49

Idag är det lördag och har ingenaning om vad jag ska göra, eller jo jag ska MÅSTE träffa Diana för har inte träffat henne på jätte länge och imorgon åker hon iväg så det är ett måste idag, att träffa henne. Sen får jag väl se vad som händer under dagen.


Av Caroline Andersson - 30 juli 2010 22:36

Sitter här i sängen med min söta,söta lillasyster vi har precis ätit B&J, de gillas. Nu har hon bestämt att hon ska sova inne hos mig så nu har hon kommit med kudde. Har inte så mycket mer att säga bara att jag har världens sötaste lillasyster. Älskar er också Josefin och Melina ni är också världens sötaste syskon!

Av Caroline Andersson - 30 juli 2010 20:55

Idag så har jag bara vart hemma eller jag har också vart på ikea köpte lite småsaker. För ett tag sen käkade vi tacos här hemma det var mums. Nu ikväll blir jag bara hemma en riktig mysdag blir det nog. Nu väntar glassen på mig...


Bytte ut bilderna i tavlan och satte dit lycka

 

  

Av Caroline Andersson - 30 juli 2010 12:22

När jag var i turkiet fanns det en kille som var urgullig mot mig, man han var lite smått dryg för han var alltid där. Han tyckte om hela familjen. Han ville alltid träffa mig men jag sa hela tiden jag vet inte. Lixom lite läskigt. Det roliga var att min mormor fick ett brev av honom ( de brevet till vänster ) Han skrev att han skulle träffa mig och att min mormor hade lovat det och jag ville egentligen inte men då kände jag att jag var tvungen. Sen när jag träffade honom så fick jag brevet till höger och där skrev han att han var kär i mig haha. Under veckan jag var där fick jag lite små blommor, en snäcka som det stod I like you på sen en dag fick jag också en ros som var gjord av en sarvett.

 

Tänk om killarna i Sverige kunde vara såhär gulliga, Men det finns nog många i Sverige som är så gullig men dem är nog upptagna. Grattis till er tjejer som har en sån kille ett stort grattis! Om jag kunde få chansen att få en sån kille, jag lovar jag skulle göra allt för denna person.

 

  

Rosen

  

Kärleksbreven, snäckan och en blomma som jag fick och tog med mig hem  

Av Caroline Andersson - 29 juli 2010 16:16

Nu är jag hemma från kryssningen, kryssningen gick till Tallin. Har haft det rätts så bra men måste säga att det skulle vara roligare med kompisar men, men jag klarade mig och hade det bra ändå. Idag kommer inte så mycket mer att hände ska sätta på mig mjukis och bara ta det lugnt, finns ju ändå inte så mycket att hitta på i detta väder...



  

Av Caroline Andersson - 26 juli 2010 12:24

Tjena måste bara börja med att säga att jag är på ett super bra humör idag, jag vet inte varför, jag bara älskar livet! Vaknade tidigt idag så jag satte direkt igång med att städa mitt rum så nu har jag gjort det. Idag har jag inga speciella planer förutom att jag ska träffa Mikaela sen packa. Om ni undrar vad jag ska packa till så är det därför att jag ska på kryssning till Tallin eller Ringa vet inte riktigt hur det blev, jag ska allafall dit med pappa och familjen där hemma.


Såhär ser man ut idag, suddig bild jag vet!


  

Av Caroline Andersson - 25 juli 2010 21:56

Godkväll mina nära och kära, har inte kunnat blogga något för jag har tillbringat 2 dagar med min vän Mikaela. Igår var vi en sväng på stan och jag fixade en nagel sedan köpte jag nagel grejer sen käkade vi på donken. Mot kvällen så cyklade vi till ica och köpte massa gott och hyrde film, vi hade en mysig/läskig kväll. Idag har vi inte gjort så mycket vi har legat hemma hela dagen, kollat på film och så. Men helgen har vart jätte bra med henne!

    

Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards