just me caroline

Alla inlägg under juni 2010

Av Caroline Andersson - 30 juni 2010 21:49

  


Hej! Kom hem för ett litet tag sen, har vart i Irsta på konfa grejs. Vi hade det jätte bra, nu har vi börjat planerat inför själva konfirmationen som är på lördag. Innan konfan idag så åkta jag och Mikaela ner på stan vi käkade och shoppde lite. Jag köpte 2 tröjor och ett var leggings, kan ladda upp bilder på köpen nån dag... har annat nytt också men har inte lagt upp på det. Så om ett tag kommer mina köp upp här på bloggen!


Nu kom nyss mamma och mormor hem dem har vart och handlat och dem har köpt ben & jerry´s  till mig. Men innan jag tar in hugget på den så ska jag fixa lite med mina "långa" naglar och lite sånt för imorgon ska vi ta kort med konfan.


Det här fick bli det första och sista inlägget för idag, KRAM.

Av Caroline Andersson - 28 juni 2010 22:56

På fredag är är det RIX fyfan vad jag längtar,

Hoffmaestro kommer! JIPPI

Av Caroline Andersson - 28 juni 2010 20:49

Kom nyss in eller ja för ett tag sen men allafall var ute och träffade Mikaela och vi snackade och snackade om allt. Till slut bestämde vi oss för att vi ska leva livet i sommar, vi ska njuta av varje sekund inte tänka på massa problem. Vi ska göra den här sommaren till något vi aldrig glömmer!

 

Trodde verkligen aldrig att du och jag skulle bli såhär nära vänner som vi är nu. Du kom som en ängel du var den vännen som jag behövde och behöver. Vi började va på påsklovet och sen dess har vi vart nästan varje dag, och vi har alltid haft lika roligt sen första dagen. Vi har redan många minnen tillsammans och det ska bli så många mer! 

Du är en riktig vän ska du veta kommer aldrig släppa dig, Älskar dig vännen!

    

Av Caroline Andersson - 28 juni 2010 11:43

Tjabba tjena hallå Carro säger så. Blev hemma idag fortfarande förkyld men börjar känna mig lite bättre. Sitter hemma i sängen och lyssnar på musik och kollar på bilder. Hittade jätte många gamla bilder så roligt att kolla på dem. Eftersom jag är hemma idag så ska jag bara ta det lugnt, Ha en härlig dag !

 

Evelina & Jag  i Maj.

    

Av Caroline Andersson - 27 juni 2010 23:47

Jag just nu sliten som en gris

 

  Just nu känner jag mig inte sådär jätte pigg... förkyld, kliar i halsen och jätte trött. Kanske blir hemma imorgon från konfirmationen men får se hur jag mår imorgon bitti. Dagen idag har väl varit helt okej har vart med min kära vän Mikaela senare träffade vi Elias och Marcus. Nu ska jag väl krypa ner i sängen och försöka få lite sömn. God natt  

Av Caroline Andersson - 27 juni 2010 10:20


Första inlägget idag blev en låt från filmen I walk to remember,

jag älskar filmen!

Vaknade upp runt nio idag och fortfarande förkyld, inte roligt. Idag är det fint väder så ska väl vara ute idag och bara njuta av vädret och träffa vänner.


P U S S

Av Caroline Andersson - 26 juni 2010 20:03

Nu har klockan redan blivit åtta, den här dagen har gått så sjukt fort men dagen är inte slut än. Efter jag hade duschat så träffade jag Elias och Marcus vi gjorde inte så mycket. Sen träffade jag Mikaela, Pontus och Sebastian vi gick runt lite. Nu ska jag bara äta sen går jag ut igen och träffar folk.

Dagen blev inte så lugn som jag trodde!

Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards