just me caroline

Alla inlägg under augusti 2010

Av Caroline Andersson - 31 augusti 2010 23:05

Har nyss gjort klart mina naglar... blev inte så jätte bra men,men. Nu är jag trött som fan men måste först kolla igenom mitt arbete så jag kan redovisa det imorgon.


You can say it but you dont mean it     

Av Caroline Andersson - 31 augusti 2010 15:32

Sitter hemma hos Micka nu eller Mika som Sebbe säger haha, Aja Micka sa att jag skulle blogga så det här är för henne hon ville ju också såklart vara med på bild. Nu måste jag göra klart mitt arbete...

      

Av Caroline Andersson - 31 augusti 2010 07:35

Nu drar jag strax iväg till skolan...


Just a dram

  

Av Caroline Andersson - 30 augusti 2010 17:02

Har nyss gjort klart en skoluppgift nu ska jag bara översätta den till engelska också. Uppgiften är: Vem är jag om jag får bestämma?

Så har skrivit lite om mig själv och så. Nu ska jag sticka iväg på träning som jag har saknat otroligt mycket, innebandy!!!!


Av Caroline Andersson - 30 augusti 2010 07:22

Sitter här med en macka passar på att äta lite frukost nu när jag har tid, det är inte ofta jag hinner. Ska borsta tänderna nu sen skola... pusss

    

Av Caroline Andersson - 29 augusti 2010 22:30

Nu är man hemma i Västerås igen, har precis kommit ut ifrån en lång o skön dusch. Sitter i sängen med datan i knät och känner doften av nystädat rum för de var det första jag gjorde när jag kom hem idag rummet behövde verkligen det. Nu ska jag fixa lite med mina naglar för den här helgen har jag hatat dem... usch.

         

Av Caroline Andersson - 28 augusti 2010 18:30

Sitter hemma hos morbror, jag och syster håller på lite med datan massa roliga kort och lite musik. Nu ska jag fortsätta min dag här i Karlstad, kram

    

Av Caroline Andersson - 27 augusti 2010 16:48

Kan inte förklara med ord hur glad jag är just nu vill ni veta varför så är det för att jag har fått hem min mac data, min och min genom skolan men just nu är den MIN! Fattar inte allt än men det kommer väl. Idag så ska jag åka till Karlstad och hälsa på mormor och morbror så bli kul. Tar med mig datan så bloggar i helgen också!

Nu måste jag packa ha det bra, xoxo  

Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards