just me caroline

Alla inlägg under april 2010

Av Caroline Andersson - 30 april 2010 18:02

  

Nu sticker jag iväg med familjen till familjen ramstad, blir lite käk där. Sedan drar jag och träffar kompisar. puss

Av Caroline Andersson - 30 april 2010 15:25

Kom hem för ett tag sen och ja det gick lika segt som vanligt för mig i skolan idag. Nu ska jag börja fixa mig lite inför ikväll!



Av Caroline Andersson - 30 april 2010 07:01

  

Drar strax till skolan, får se om den här dagen blir bättre...

Puss & kram

Av Caroline Andersson - 29 april 2010 16:07

Just nu vet jag inte vad de är för fel på mig, är typ galet glad vilket är ganska ovanligt. Allafall jag är jätte glad och har tråkigt sitter och lyssnar på musik.

Ska snart städa källaren så mamma blir glad!   

.

Av Caroline Andersson - 29 april 2010 15:36

Du tar mig upp men

ändå faller jag ner.

Av Caroline Andersson - 28 april 2010 15:04

Kom hem för ett litet tag sen från lasarettet ska inte dit på tre månader nu, skönt. Annars idag så var det skola gjorde klart min hemuppgift som vi egentligen ska göra imorgon på hemstudiedagen men jag har redan gjort den så imorgon kan jag bara vara hemma och ta det lugnt. Just nu känner jag mig som ingenting sjukt trött på allt verkligen, ingenting går bra för mig just nu.

Men det är väl bara att fejka leendet och leva livet.

  


Av Caroline Andersson - 26 april 2010 20:44

 

Idag så var det skola och det gick ju som vanligt inte så bra. Jag är så skoltrött längtar till lovet. Den här kommer jag har fullt på med skolan måste verkligen komma igång nu på riktigt men som sagt det går segt fram...

Om jag ska beskriva min dag med ett ord sämst.

 

Men de är tur att jag har en sådan underbar vän som får mig att orka mer.


Av Caroline Andersson - 25 april 2010 11:18

  

Tjena, Tjena! Sitter hemma i sängen och är faktiskt ganska taggad inför matchen! Har samling 13.40 så de är ett tag kvar. Hoppas att vi vinner den här matchen för vi har inte vunnit någon match än på den här cupen... har förlorat två matcher med 2-3 sen spelade vi 2-2 en match så nu hoppas jag på en vinst!

Nu ska jag bara ta det lugnt sen äre match då jävlar!  


Presentation


Heter Caroline bor i Västerås. Här på bloggen kommer i få följa min vardag för det mesta och vad som händer runt omkring mig, läs & njut!

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Cocoo


Ovido - Quiz & Flashcards